پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اشتباهات رایج مدیران وب سایت
نوشته شده در یک شنبه 5 دی 1400
بازدید : 91
نویسنده : James

شما به عنوان یک مدیر وب سایت باید اطلاعات دقیقی از مراحل راه اندازی سایت از ابتدا تا انتهای کار و همچنین در حین راه اندازی سایت داشته باشید تا به موانع و مشکلاتی که ممکن است سر راهتان قرار بگیرد برخورد نکنید


:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,



خرید فالوور ایرانی واقعی فعال
نوشته شده در جمعه 23 ارديبهشت 1400
بازدید : 125
نویسنده : James

انجام چنین کاری تأثیر بسیار زیادی در افزایش تأثیرگذاری تبلیغات خواهد داشت زیرا زمانی که کاربران واقعی اینستاگرام برای اولین بار وارد یک پیج جدید میشوند، علاوه بر پستها به تعداد فالوورهای پیج نیز توجه میکنند. از طریق این پست ها میتوانید به پیج آن ها دست یابید و در صورت تمایل آن را فالو نمایید. راه هوشمندانه. راهی است که ما آمادگی عمل کردن به آن را داریم اما نسبت به آن بی توجهایم و یا اصلا نمیدانیم که چطور باید آن را ادامه دهیم.

اینکار با ثبت پیج اینستاگرام خود و رقبایتان آغاز می شود و تا زمانی که تعداد فالوور شما به حد مد نظرتان نرسد ، سیستم به کار خود ادامه می دهد. روزگار تبلیغات روزنامهای، بیلبورد و مجلات جای خود را به شبکههای اجتماعی به عنوان پلتفرم شماره یک تبلیغات در جهان دادهاند. میلیونها نفر در سراسر جهان این اپلیکیشن را روزانه استفاده میکنند، پست میگذارد، لایک و کامنت میگذارند و اکانتهای جدید فالو میکنند.


:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,



بازدید : 127
نویسنده : James

 سقف شیبدار با پوشش شینگل آندولین:

شینگل های کلاسیک آندولین ،IKO و شینگل EGOLA (شینگل با پوشش سنگریزه)

ورق شینگل لانه زنبورینوعی پوشش سقف شیبداراست با سه کلاس MASTER، PREMIUM و Acti Roof، هیدروکربن‌های مقاوم (قیر اکسیده شده) با بافت برای مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش، سیلیس پلی استایرن برای افزایش مقاومت خمشی و برشی پوشیده از سنگریزه‌های رنگی طبیعی برای ایجاد نمایی خاص و زیبا بهمراه ارتباط  با محیط زیست استفاده می شود. نمونه این ورق ها را در اینجا مشاهده کنید.

سبک شینگل:

سبک معماری آمریکا از نیمه دوم قرن نوزدهم، که با اسلب های چوبی - به عنوان یک سطح خارجی روی یک قاب چوبی - با ترکیب نامتقارن و انعطاف پذیر مشخص می‌شود.


:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد